HVG Ingatlan Plusz – mi írtuk...

HVG Ingatlan Plusz – mi írtuk...

HVG Ingatlan Plusz – mi írtuk...

Megjelent az Építési Piaci Prognózis 2021-2024 tanulmány
Sajtónyilvános online bemutató a Facebook oldalunkon

Megjelent az Építési Piaci Prognózis 2021-2024 tanulmány
Sajtónyilvános online bemutató a Facebook oldalunkon

Megjelent az Építési Piaci Prognózis 2021-2024 tanulmány
Sajtónyilvános online bemutató a Facebook oldalunkon

Ismerje meg az Év háza 2020 nyerteseit

Ismerje meg az Év háza 2020 nyerteseit

Ismerje meg az Év háza 2020 nyerteseit

Várépítő Pályázat 2021

Várépítő Pályázat 2021

Várépítő Pályázat 2021

Webináriumok

Webináriumok

Webináriumok

HVG Ingatlan Plusz – mi írtuk...

HVG Ingatlan Plusz – mi írtuk...

HVG Ingatlan Plusz – mi írtuk...

Ismerje meg az Év háza 2020 nyerteseit

Ismerje meg az Év háza 2020 nyerteseit

Ismerje meg az Év háza 2020 nyerteseit

Várépítő Pályázat 2021

Várépítő Pályázat 2021

Várépítő Pályázat 2021

Webináriumok

Webináriumok

Webináriumok

previous arrow
next arrow
Slider

BACHL - Mindenkinek van egy története a … hőszigetelésről!

A sztorimesélés hatékonyságára épít a Bachl számára, a Hőszigetelés mindenkinek! szlogennel fogyasztóknak és szakembereknek szóló kommunikációja. Tapasztalatból tudjuk, hogy számos élethelyzetben lehet szükség hőszigetelésre. Van, akinek a jó közérzete múlik a beltéri klímán, van, akinek a pénztárcája szab határt, van, akinek megold egy régi problémát, pl. a falak penészedése vagy a hideg padló, és olyan is van, akinek egy régen dédelgetett álom megvalósításához vezet az út a hőszigetelésen keresztül, pl. a tetőtér-beépítése. Mindenkinek van egy hőszigeteléssel kapcsolatos történte vagy hőszigeteléssel kapcsolatos terve, amihez a BACHL választékában biztosan talál megoldást – pincétől a tetőig.

Frisomat - Az acélcsarnok-építés zsinórmércéje

Az acélcsarnokokat gyártó belga székhelyű világcég, a Frisomat csaknem három évtizedes hazai története alatt több mint másfélezer acélcsarnokot épített a legkülönbözőbb célokra szerte az országban.. Feladatunk a folyamatos brandépítés az egyre szélesedő célcsoport körében.

Büszkék vagyunk arra, hogy 23 ország közül 2013-ban a Frisomat Magyarország nyerte el a marketing aktivitás területén bevezetett újításért járó díjat, a Frisomat Marketing Awardot, cégünk gondozásában megvalósított, az építészekkel való együttműködés szorosabbra fűzését célzó marketing programért.

MEPS - Hőszigetelj a holnapért!

A Hőszigetelj a holnapért! a Magyar EPS Gyártók Egyesülete évek óta folyó ismeretterjesztő kampányának mottója és fő üzenete. Jelentése több rétegű: utal a szigorodó hőtechnikai szabályozásra és tágabb értelemben a jövőre: saját, családunk, otthonunk és a Föld jövőjére.

Amellett, hogy népszerűsíti az EPS (expandált polisztirol) hőszigetelőanyagokat, mint könnyen elérhető, környezetvédelmi szempontból is releváns termékeket, célja a termékcsoportot övező tévhitek eloszlatása is. Az évek óta folyó kommunikáció a témát gazdasági, gazdaságossági és ökológiai fókuszpontok mentén dolgozza fel klasszikus és rendhagyó eszközöket alkalmazva. video

Leier: a sokrétű gyártó innovációja szakemberhiányos időkre

A szakemberhiányra és az élőmunka csökkentésének igényére az építőipar válasza az előregyártás. Az építkezés számos fázisához minőségi építőanyagokkal szolgáló Leier termékei között fontos helyet foglal el az egyre több innovációt felsorakoztató előregyártott termékek köre. A műszaki megoldásban rejlő lehetőséget népszerűsítése mellett a panelekkel kapcsolatos régi beidegződések eloszlatása is feladat. A főleg szakemberek számára folyó kommunikáció egyre több, az építkezők számára is hasznos információval szolgál, így az innovatív előregyártás kommunikációja is egyre színesebb.

Meva – sokkal több mint zsalu

A Meva az építőipar egy speciális szegmensében kínálja innovatív zsalumegoldásait. Sokan gondolják, hogy egy építkezésen a zsaluzás nem lényeges elem, ám erre a mai zsalutechnológia alaposan rácáfol. A jól megtervezett zsaluzással komoly költség takarítható meg, míg a Meva innovációja, a nagykorúságába lépő műanyag zsaluhéj a környezet védelméhez is hozzájárul. Van bőven mondandónk erről az építőipari szegmensről is gazdasági és szakmai szempontból is.

PREFA - Fémlemezek az építészetben

A cég kommunikációjának célja a minőségi fémlemezfedések és homlokzatburkolatok népszerűsítése a fogyasztók, de főleg a szakemberek körében.

Kommunikációs partnerként a cég megjelenéseinek kezelése mellett a szakemberek számára szervezett tanulmányutak előkészítésében és lebonyolításában is kaptunk feladatokat, valamint a szép referenciák felkutatására hivatott „Fémlemezfedések az építészetben“ című pályázat gondozásán is dolgoztunk.

CRLT Solution – Több mint építészet, életérzés

A CRLT sokéves építőipari tapasztalattal, márkafüggetlen hazai forgalmazóként kínál szálcement homlokzatburkolati és tetőfedő anyagokat, acél és alumínium fémlemez termékeket és kerámia homlokzati rendszereket. Az ismert építőanyag márkákat kínáló cég teljes körű szolgáltatásának megismertetése fontos feladat az induló vállalkozás számára. Az gyakorlati, napi munkát segítő üzeneteken túl az építészeknek szóló kommunikáció látványos referenciákra épül.

EQUITONE – Az anyag természete

Az EQUITONE, a belga Etex csoport tagjaként a szálcement szerelt homlokzatburkolatok vezető márkája, amelynek magyarországi ismertségén annak hazai megjelenése óta dolgozunk. A kommunikációs program népszerű eleme az évente megrendezett építészpályázat, amelyre megvalósult projektek és terv szinten álló épületek is pályázhatnak. A kommunikációnak is folyamatosan témát adó, egész évben aktuális pályázat díjátadójának népszerűsége a pályázat rangját mutatja.

raabbÓLINTASZ az új fürdőszobára?

A Raab Karcher a fenti fősorral hirdette meg vásárlói számára pontgyűjtő akcióját 2016 őszén, amelynek kommunikációs támogatására kaptunk megbízást. 2 hónapig tartó aktivitás kreatív anyagainak kidolgozása mellett a média tervezői és -vásárlói feladatokat is elláttuk. Az őszi kampányt az online csatornákon történő megjelenések mellett, rádióspotok, direkt marketing és eladáshelyi eszközök is támogatták.

Work Force – Van munkám!

A 100 %-ban magyar tulajdonban lévő Work Force Kft. javaslatunk alapján hívta életre a „VAN MUNKÁM!” kampányt, amelynek célja a munkaerő kölcsönzés, mint foglalkoztatási forma széles körben ismertté és szimpatikusabbá tétele. Ez az üzenet képezte az integrált kommunikációs kampány alapját, aminek egyik sarkalatos pontja a havonta kiküldött sajtóanyag volt.

A „VAN MUNKÁM!” kampány integrált kommunikációjának szerves része volt a Work Force Café Rendezvénysorozat. A szakmai fórum célja a cég jelenlegi és jövőbeni partnereiknek hírt adni a munkaerő piacot, a kölcsönzési és közvetítői munkaerőpiacot érintő legfontosabb aktualitásokról és teret biztosítani a HR szektorban dolgozók tapasztalatainak megosztására, megvitatására.

Gyorsmenü

Ez megy nálunk a Facebookon

Vegye fel a kapcsolatot Velünk!

Budaörs Office Park
Budaörs 2040, Szabadság út 117. A épület, fsz. 6
Ügyfélkapcsolattartók +36 23 611-028
Irodavezetés és asszisztencia +36 23 611-029 
e-mail: iroda@buildmarketing.hu