A magyar építőanyag kereskedelmi hálózat, a több mint 80 építőanyag szakkereskedést tömörítő Duna Hungária Materix márkanév alatt vezeti be egységesített szolgáltatásait. A márka arculatának kialakítását, és annak teljes körű bevezetését jelentő izgalmas feladatot a kereskedelmi egységek arculatának egységesítése és a megbízónk a beszállító építőanyag gyártó cégekkel közös kommunikációjában való aktív részvétel színesíti.
A Knauf Csoport Knauf Ceiling Solutions márkanév alatt egyesítette a magyar piacon ismert és elismert AMF és az Armstrong álmennyezeti márkákat. Feladatunk a szakemberek körében annak tudatosítása, hogy ugyan azokról a műszaki megoldásokról van szó, amit már megszoktak, ugyan azokhoz a szakemberekhez fordulhatnak, mint korábban. A helyi és nemzetközi üzeneteket és eszközöket egyesítő kommunikáció alapja az erős közösségi média megjelenések köre.
A professzionális, mégis családias, igényre szabott generálkivitelezést - építési és felújítási szolgáltatást – kínáló, 2009 óta működő, de ennél sokkal régebbi piaci tapasztalattal és látványos referenciákkal rendelkező cég saját beruházásait is népszerűsítjük. A cél természetesen az épülő lakások értékesítése és a cég, mint a Balaton déli partjának szakértője kép további erősítése.
A Roto márka alapvetően mint kiváló minőségű vasalat ismert az piacon. Természetesen a Roto tetőablakok is ezekkel, és más a minőségi alapanyagokkal készülve kínálnak prémium megoldást tetőterek otthonossá tételéhez. A Roto termékei nem csupán szépek, de fontos szerepet játszanak a tető alatti élettér energiafelhasználásának optimalizálásban. Feladatunk, hogy a vásárlókat és a szakembereket minél szélesebb körben tájékoztassuk arról, hogy megéri a kevésbé ismert, ám magam minőségű márka mellett dönteni.
Ezzel a szlogennel kínálja innovatív, a belterek egészéges levegőjének biztosításához gazdaságos technikai megoldásokat kínáló műszaki megoldásait a Colt Hungária, amely a lég- és klímatechnika, hő- és füstelvezetés és az ipari árnyékolástechnika szakértője.
E fontos üzenet szakemberek körében történő népszerűsítésére döntően a közösségi média oldalait használjuk.
Miközben nem kérdés, hogy az üveghomlokzatok kivitelezése során a betartandó műszaki paraméterek között maradva anyagilag indokolható döntések születnek, néha ezek a döntések esztétikai, vagy ami már akár zsebre is mehet, épületüzemeltetési kérdések vetnek fel. A Guardian számára végzett munkák fő célja, a nemzetközi üvegépítészeti trendek magyarországi bemutatása.
A sztorimesélés hatékonyságára épít a Bachl számára, a Hőszigetelés mindenkinek! szlogennel fogyasztóknak és szakembereknek szóló kommunikációja. Tapasztalatból tudjuk, hogy számos élethelyzetben lehet szükség hőszigetelésre. Van, akinek a jó közérzete múlik a beltéri klímán, van, akinek a pénztárcája szab határt, van, akinek megold egy régi problémát, pl. a falak penészedése vagy a hideg padló, és olyan is van, akinek egy régen dédelgetett álom megvalósításához vezet az út a hőszigetelésen keresztül, pl. a tetőtér-beépítése. Mindenkinek van egy hőszigeteléssel kapcsolatos történte vagy hőszigeteléssel kapcsolatos terve, amihez a BACHL választékában biztosan talál megoldást – pincétől a tetőig.
Az acélcsarnokokat gyártó belga székhelyű világcég, a Frisomat csaknem három évtizedes hazai története alatt több mint másfélezer acélcsarnokot épített a legkülönbözőbb célokra szerte az országban.. Feladatunk a folyamatos brandépítés az egyre szélesedő célcsoport körében.
Büszkék vagyunk arra, hogy 23 ország közül 2013-ban a Frisomat Magyarország nyerte el a marketing aktivitás területén bevezetett újításért járó díjat, a Frisomat Marketing Awardot, cégünk gondozásában megvalósított, az építészekkel való együttműködés szorosabbra fűzését célzó marketing programért.
A Leier Hungária Kft. Magyarország egyik legszélesebb termékpalettával rendelkező építőanyag gyártó vállalata. A cég számára nyújtott sokrétű kommunikációs szolgáltatásunk egyik fontos fókusza évek óta a munkaerőhiány megoldására adható egyik válasz, az előregyártással készülő beton megoldások körének bemutatása. A kommunikációs eszközök széles skálájának felhasználásával közreműködésünkkel is népszerűsített előregyártás ma már gyakran említett téma a szakmában. A 2021-ben e témában szakemberek körében végzett kérdőíves felmérésünk eredményei is az elmúlt évek munkájának eredményességét támasztották alá.
Persze munkánk során foglalkozunk a cég más termékeivel is. Így a tégla, a kémény, a térkövek vagy éppen a Leier Típusházak népszerűsítésére is számos eszközt vetettünk már be.
Büszék vagyunk arra, hogy Leier az általunk kezelt Év háza pályázat főtámogatója, és saját kezdeményezésük, a gyermekintézmények és műemlékek beruházási tevékenységéhez építőanyagokat adományozó Várépítő pályázatunk közreműködője évek óta.
A Meva az építőipar egy speciális szegmensében kínálja innovatív zsalumegoldásait. Sokan gondolják, hogy egy építkezésen a zsaluzás nem lényeges elem, ám erre a mai zsalutechnológia alaposan rácáfol. A jól megtervezett zsaluzással komoly költség takarítható meg, míg a Meva innovációja, a nagykorúságába lépő műanyag zsaluhéj a környezet védelméhez is hozzájárul. Van bőven mondandónk erről az építőipari szegmensről is gazdasági és szakmai szempontból is.
A cég kommunikációjának célja a minőségi fémlemezfedések és homlokzatburkolatok népszerűsítése a fogyasztók, de főleg a szakemberek körében.
Kommunikációs partnerként a cég megjelenéseinek kezelése mellett a szakemberek számára szervezett tanulmányutak előkészítésében és lebonyolításában is kaptunk feladatokat, valamint a szép referenciák felkutatására hivatott „Fémlemezfedések az építészetben“ című pályázat gondozásán is dolgoztunk.
A CRLT sokéves építőipari tapasztalattal, márkafüggetlen hazai forgalmazóként kínál szálcement homlokzatburkolati és tetőfedő anyagokat, acél és alumínium fémlemez termékeket és kerámia homlokzati rendszereket. Az ismert építőanyag márkákat kínáló cég teljes körű szolgáltatásának megismertetése fontos feladat az induló vállalkozás számára. Az gyakorlati, napi munkát segítő üzeneteken túl az építészeknek szóló kommunikáció látványos referenciákra épül.
Az EQUITONE, a belga Etex csoport tagjaként a szálcement szerelt homlokzatburkolatok vezető márkája, amelynek magyarországi ismertségén annak hazai megjelenése óta dolgozunk. A kommunikációs program népszerű eleme az évente megrendezett építészpályázat, amelyre megvalósult projektek és terv szinten álló épületek is pályázhatnak. A kommunikációnak is folyamatosan témát adó, egész évben aktuális pályázat díjátadójának népszerűsége a pályázat rangját mutatja.