Építési Piaci Prognózis 2022-2025 - FRISSÍTÉS

Megrendelhető az Építési Piaci Prognózis 2022-2025 frissítése

Megrendelhető az Építési Piaci Prognózis 2022-2025 frissítése

Mi a véleménye: növekszik, stagnál vagy csökken?
Elindult az idei adatgyűjtés az építőipar jövőjéről

zöldkapocs

Kiket köt össze a Zöldkapocs?

Kiket köt össze a Zöldkapocs?

Kiket köt össze a Zöldkapocs?

Építési Piaci Prognózis 2022-2025 - FRISSÍTÉS - másolat

Felmérés az építkezők és tervezgetők körében – vacsorameghívással!

Felmérés az építkezők és tervezgetők körében – vacsorameghívással!

Felmérés az építkezők és tervezgetők körében – vacsorameghívással!

Ingatkab_plusz - másolat

HVG Ingatlan Plusz – mi írtuk...

HVG Ingatlan Plusz – mi írtuk...

HVG Ingatlan Plusz – mi írtuk...

webinarium

Webináriumok

Webináriumok

Webináriumok - Szerezzen hasznos tudásanyagot és továbbképzési pontokat!

Zold_Epites_Podcast

ZÖLD ÉPÍTÉS PODCAST MÁR 30 BESZÉLGETÉSSEL: NÉZZÜNK AZ ÉPÍTŐANYAGOK MÖGÉ

ZÖLD ÉPÍTÉS PODCAST MÁR 30 BESZÉLGETÉSSEL: NÉZZÜNK AZ ÉPÍTŐANYAGOK MÖGÉ

ZÖLD ÉPÍTÉS PODCAST MÁR 30 BESZÉLGETÉSSEL: NÉZZÜNK AZ ÉPÍTŐANYAGOK MÖGÉ

previous arrow
next arrow

MEPS - Hőszigetelj a holnapért!

A Hőszigetelj a holnapért! a Magyar EPS Gyártók Egyesülete évek óta folyó ismeretterjesztő kampányának mottója és fő üzenete. Jelentése több rétegű: utal a szigorodó hőtechnikai szabályozásra és tágabb értelemben a jövőre: saját, családunk, otthonunk és a Föld jövőjére.
Amellett, hogy népszerűsíti az EPS (expandált polisztirol) hőszigetelőanyagokat, mint könnyen elérhető, környezetvédelmi szempontból is releváns termékeket, célja a termékcsoportot övező tévhitek eloszlatása is. Az évek óta folyó kommunikáció a témát gazdasági, gazdaságossági és ökológiai fókuszpontok mentén dolgozza fel klasszikus és rendhagyó eszközöket alkalmazva. video

raabbÓLINTASZ az új fürdőszobára?

A Raab Karcher a fenti fősorral hirdette meg vásárlói számára pontgyűjtő akcióját 2016 őszén, amelynek kommunikációs támogatására kaptunk megbízást. 2 hónapig tartó aktivitás kreatív anyagainak kidolgozása mellett a média tervezői és -vásárlói feladatokat is elláttuk. Az őszi kampányt az online csatornákon történő megjelenések mellett, rádióspotok, direkt marketing és eladáshelyi eszközök is támogatták.

Work Force – Van munkám!

A 100 %-ban magyar tulajdonban lévő Work Force Kft. javaslatunk alapján hívta életre a „VAN MUNKÁM!” kampányt, amelynek célja a munkaerő kölcsönzés, mint foglalkoztatási forma széles körben ismertté és szimpatikusabbá tétele. Ez az üzenet képezte az integrált kommunikációs kampány alapját, aminek egyik sarkalatos pontja a havonta kiküldött sajtóanyag volt.

A „VAN MUNKÁM!” kampány integrált kommunikációjának szerves része volt a Work Force Café Rendezvénysorozat. A szakmai fórum célja a cég jelenlegi és jövőbeni partnereiknek hírt adni a munkaerő piacot, a kölcsönzési és közvetítői munkaerőpiacot érintő legfontosabb aktualitásokról és teret biztosítani a HR szektorban dolgozók tapasztalatainak megosztására, megvitatására.

Gyorsmenü

Ez megy nálunk a Facebookon

Vegye fel a kapcsolatot Velünk!

Budapest 1118, Budaörsi út 131/A  2/4
Ügyfélkapcsolattartók +36 1 7991 028
Irodavezetés és asszisztencia +36 1 7991 029
e-mail: iroda@buildmarketing.hu