A Hőszigetelj a holnapért! a Magyar EPS Gyártók Egyesülete évek óta folyó ismeretterjesztő kampányának mottója és fő üzenete. Jelentése több rétegű: utal a szigorodó hőtechnikai szabályozásra és tágabb értelemben a jövőre: saját, családunk, otthonunk és a Föld jövőjére.
Amellett, hogy népszerűsíti az EPS (expandált polisztirol) hőszigetelőanyagokat, mint könnyen elérhető, környezetvédelmi szempontból is releváns termékeket, célja a termékcsoportot övező tévhitek eloszlatása is. Az évek óta folyó kommunikáció a témát gazdasági, gazdaságossági és ökológiai fókuszpontok mentén dolgozza fel klasszikus és rendhagyó eszközöket alkalmazva. video
A Raab Karcher a fenti fősorral hirdette meg vásárlói számára pontgyűjtő akcióját 2016 őszén, amelynek kommunikációs támogatására kaptunk megbízást. 2 hónapig tartó aktivitás kreatív anyagainak kidolgozása mellett a média tervezői és -vásárlói feladatokat is elláttuk. Az őszi kampányt az online csatornákon történő megjelenések mellett, rádióspotok, direkt marketing és eladáshelyi eszközök is támogatták.
A 100 %-ban magyar tulajdonban lévő Work Force Kft. javaslatunk alapján hívta életre a „VAN MUNKÁM!” kampányt, amelynek célja a munkaerő kölcsönzés, mint foglalkoztatási forma széles körben ismertté és szimpatikusabbá tétele. Ez az üzenet képezte az integrált kommunikációs kampány alapját, aminek egyik sarkalatos pontja a havonta kiküldött sajtóanyag volt.
A „VAN MUNKÁM!” kampány integrált kommunikációjának szerves része volt a Work Force Café Rendezvénysorozat. A szakmai fórum célja a cég jelenlegi és jövőbeni partnereiknek hírt adni a munkaerő piacot, a kölcsönzési és közvetítői munkaerőpiacot érintő legfontosabb aktualitásokról és teret biztosítani a HR szektorban dolgozók tapasztalatainak megosztására, megvitatására.