HVG Tavaszi Ingatlan Trend

Cikkünk a HVG tavaszi Építőipari Trend rovatában

Cikkünk a HVG tavaszi Építőipari Trend rovatában

Cikkünk a HVG tavaszi Építőipari Trend rovatában

Építési Piaci Prognózis 2022-2025 - FRISSÍTÉS

Megrendelhető az Építési Piaci Prognózis 2022-2025 frissítése

Megrendelhető az Építési Piaci Prognózis 2022-2025 frissítése

Megrendelhető az Építési Piaci Prognózis 2022-2025 frissítése

Építési Piaci Prognózis 2022-2025 - FRISSÍTÉS - másolat

Felmérés az építkezők és tervezgetők körében – vacsorameghívással!

Felmérés az építkezők és tervezgetők körében – vacsorameghívással!

Felmérés az építkezők és tervezgetők körében – vacsorameghívással!

Ingatkab_plusz - másolat

HVG Ingatlan Plusz – mi írtuk...

HVG Ingatlan Plusz – mi írtuk...

HVG Ingatlan Plusz – mi írtuk...

_B_L8474.jpeg - másolat - másolat

Kövesse a legismertebb építészeti pályázat eredményeit!

Kövesse a legismertebb építészeti pályázat eredményeit!

Kövesse a legismertebb építészeti pályázat eredményeit!

webinarium

Webináriumok

Webináriumok

Webináriumok

_B_L8474.jpeg - másolat - másolat

HVG Ingatlan Plusz – mi írtuk...

HVG Ingatlan Plusz – mi írtuk...

HVG Ingatlan Plusz – mi írtuk...

Varepito_slider

Várépítő Pályázat 2021

Várépítő Pályázat 2021

Várépítő Pályázat 2021

Zold_Epites_Podcast

ZÖLD ÉPÍTÉS PODCAST MÁR 30 BESZÉLGETÉSSEL: NÉZZÜNK AZ ÉPÍTŐANYAGOK MÖGÉ

ZÖLD ÉPÍTÉS PODCAST MÁR 30 BESZÉLGETÉSSEL: NÉZZÜNK AZ ÉPÍTŐANYAGOK MÖGÉ

ZÖLD ÉPÍTÉS PODCAST MÁR 30 BESZÉLGETÉSSEL: NÉZZÜNK AZ ÉPÍTŐANYAGOK MÖGÉ

online_webinarium_slider

Webináriumok

Webináriumok

Webináriumok

previous arrow
next arrow

CRLT Solution – Több mint építészet, életérzés

A CRLT sokéves építőipari tapasztalattal, márkafüggetlen hazai forgalmazóként kínál szálcement homlokzatburkolati és tetőfedő anyagokat, acél és alumínium fémlemez termékeket és kerámia homlokzati rendszereket. Az ismert építőanyag márkákat kínáló cég teljes körű szolgáltatásának megismertetése fontos feladat az induló vállalkozás számára. Az gyakorlati, napi munkát segítő üzeneteken túl az építészeknek szóló kommunikáció látványos referenciákra épül.

EQUITONE – Az anyag természete

Az EQUITONE, a belga Etex csoport tagjaként a szálcement szerelt homlokzatburkolatok vezető márkája, amelynek magyarországi ismertségén annak hazai megjelenése óta dolgozunk. A kommunikációs program népszerű eleme az évente megrendezett építészpályázat, amelyre megvalósult projektek és terv szinten álló épületek is pályázhatnak. A kommunikációnak is folyamatosan témát adó, egész évben aktuális pályázat díjátadójának népszerűsége a pályázat rangját mutatja.

MEPS - Hőszigetelj a holnapért!

A Hőszigetelj a holnapért! a Magyar EPS Gyártók Egyesülete évek óta folyó ismeretterjesztő kampányának mottója és fő üzenete. Jelentése több rétegű: utal a szigorodó hőtechnikai szabályozásra és tágabb értelemben a jövőre: saját, családunk, otthonunk és a Föld jövőjére.
Amellett, hogy népszerűsíti az EPS (expandált polisztirol) hőszigetelőanyagokat, mint könnyen elérhető, környezetvédelmi szempontból is releváns termékeket, célja a termékcsoportot övező tévhitek eloszlatása is. Az évek óta folyó kommunikáció a témát gazdasági, gazdaságossági és ökológiai fókuszpontok mentén dolgozza fel klasszikus és rendhagyó eszközöket alkalmazva. video

raabbÓLINTASZ az új fürdőszobára?

A Raab Karcher a fenti fősorral hirdette meg vásárlói számára pontgyűjtő akcióját 2016 őszén, amelynek kommunikációs támogatására kaptunk megbízást. 2 hónapig tartó aktivitás kreatív anyagainak kidolgozása mellett a média tervezői és -vásárlói feladatokat is elláttuk. Az őszi kampányt az online csatornákon történő megjelenések mellett, rádióspotok, direkt marketing és eladáshelyi eszközök is támogatták.

Work Force – Van munkám!

A 100 %-ban magyar tulajdonban lévő Work Force Kft. javaslatunk alapján hívta életre a „VAN MUNKÁM!” kampányt, amelynek célja a munkaerő kölcsönzés, mint foglalkoztatási forma széles körben ismertté és szimpatikusabbá tétele. Ez az üzenet képezte az integrált kommunikációs kampány alapját, aminek egyik sarkalatos pontja a havonta kiküldött sajtóanyag volt.

A „VAN MUNKÁM!” kampány integrált kommunikációjának szerves része volt a Work Force Café Rendezvénysorozat. A szakmai fórum célja a cég jelenlegi és jövőbeni partnereiknek hírt adni a munkaerő piacot, a kölcsönzési és közvetítői munkaerőpiacot érintő legfontosabb aktualitásokról és teret biztosítani a HR szektorban dolgozók tapasztalatainak megosztására, megvitatására.

Gyorsmenü

Ez megy nálunk a Facebookon

Vegye fel a kapcsolatot Velünk!

Budaörs Office Park
Budaörs 2040, Szabadság út 117. A épület, fsz. 6
Ügyfélkapcsolattartók +36 23 611-028
Irodavezetés és asszisztencia +36 23 611-029 
e-mail: iroda@buildmarketing.hu