„Ha olyan csapatot keresel, akinek nem kell elmagyarázni, hogyan működik az építőipar, a legjobb helyen vagy. Tájékozott, rugalmas, kreatív csapat a Build-Communication. Otthon vannak a konferenciák szervezésében, lebonyolításában, a hagyományos és új eszközök használatában B2B és B2C vonalon egyaránt. Dőlj hátra, és bízd magad rájuk!”
„Ha a Build-Communication munkatársaival dolgozom egy olyan szakmailag felkészült csapat támogat, akiknek piacismeretére és kiterjedt kapcsolatrendszere alapozott munkája stabil alapot jelent a cég kommunikációs aktivitásaiban.”
„A Build Communication felkészült csapata rengeteg segítséget nyújt nekünk a grafikai tervezéstől a komplexebb integrált marketing kampányok lebonyolításáig. Hála az ügynökség kiterjedt kapcsolatrendszerének, az építőipari szakismeretének, és a lelkes, jól felkészült csapatának, mindig jó minőségű, gyors, precíz munkát várhatunk tőlük. Külön kiemelném az ügynökség fáradhatatlan szakmai előkészítő munkáját, melynek révén olyan oktatásokon, képzéseken vehetünk részt, ami hasznos a mindennapi munkánk során a jelenben, és felkészít bennünket a jövőben várható változásokra. A Várépítő pályázaton keresztül évek óta karitatív munkát is végez a BC, ami hatalmas segítség a legjobban rászorulóknak.”
„Pár éve már, hogy munkakapcsolatba léptem a Build-Communicationnel és megismerhettem munkájukat. Szeretek velük dolgozni, mert szakmai hozzáértésük, előnyös kapcsolatrendszerük komoly segítségünkre volt a Melior Laser ismertségének növelésében, jó hírnevének erősítésében.
Különösen nagyra értékelem rugalmasságukat amelyre együttműködésünk során mindvégig szükség volt. Azonban mindig nehéz megállapítani, hogy a cég média megjelenései hoznak-e tényleges és igazolható forgalmat a vállalat számára. A Build-Communication csapatának hatékony munkáját igazolja továbbá, a Gyártástrend magazin szeptemberi számában megjelent szakmai cikkre hivatkozva a Melior Laser Kft. irodájába konkrét ajánlatkérés érkezett. Emellett az együttműködésünk során megjelent anyag a HVG weboldalán egy napon kétszer annyi látogatót hozott honlapunkra, mint egy átlagos napon.”
„A Leiernek a világon egyedülállóan széles a termékskálája.
Ez azt jelenti, hogy egyszerre több piacon kell helytállnunk.
Nem egyszerű a különböző piaci környezetekhez alkalmazkodni és hatékony kommunikációt folytatni. Számunkra óriási segítséget jelent egy olyan kommunikációs ügynökség, aki az összes piacot ismeri és tudja, hogy milyen eszközökkel lehet a célokat elérni.
Az évek óta tartó együttműködést a szaktudás mellett természetesen a kölcsönös szimpátia és a jókedvű megbeszélések is segítik.”
„Ha olyan céget keresel, akinek nem kell a szájába rágni,
hogy mit szeretnél elérni, hogyan működik a piac, és ha nem szeretnéd egyedül érezni magadat a külföldön működő marketing osztályodtól távol, akkor a Build-Communication csapatára számíthatsz.”
„Több mint 10 éve dolgozik a Meva a Build-Communication csapatával. Az ügynökség előnye, a számunkra fontos szektor és célcsoportjaink fogyasztói szokásainak részletes és gyakorlati ismerete – és nem csak általánosságban – tekintettel arra, hogy a cég tevékenysége kimondottan az építőipar és építőanyag ipar terültére koncentrálódott. Számunkra kiemelt előnyt kínál, hogy ezt a szakemberek és építőipari döntéshozók körében szerzett évtizedes tapasztalatot használhatjuk üzleti céljaink elérése érdekében.”