A PR szakma legrangosabb versenyén, a Kreatív Prizmán 2014-ben a legnépszerűbb, PR vezérelt integrált kampányok kategóriájában, a Knauf Insulation Kft-nek vezetett „Te mire költenéd a rezsit?” kampányunkért, pályázótársunkkal a Premier Kommunikációs Irodával közösen ezüst díjat nyertünk.
Három fődíj, 16 dobogós helyezés és két különdíj talált gazdára 2014. november 20-án este a marketing kommunikáció legnevesebb szaklapja, a Kreatív Prizma PR Díjának átadóján. Ezek közül egyet, egy ezüst díjat, ügyfelünk a Knauf Insulation "Te mire költenéd a rezsit?" kampányunkért, a PR szakma legrangosabb versenyén, a Kreatív Prizmán, a legnépszerűbb, PR vezért integrált kampányok kategóriában pályázótársunkkal, a Premier Kommunikációs Irodával közösen vehettünk át.
Amire emellett nagyon büszkék vagyunk, hogy a Knauf Insulation nyerte el a versenyben Év Megbízója címet is, amelyet a zsűri azért a példamutató kockázatvállalásért ítélt a cégnek, amellyel a terméke felhasználásával vezetett kísérlet és annak nyílt kommunikációja mellett döntött.
A versenyre lezárt projektekkel lehetett nevezni, a PR vezérelt integrált kampány kategóriába több mint 14 pályázat érkezett, ebből 7 került rövidlistára s végül 2 projektet, köztük a mi kampányunkat ítéltek dobogósnak.
Ha érdekli, mire ítélte a zsűri e rangos díjat, olvasson tovább az első, valós körülmények között lebonyolított energia- és rezsi-megtakarító összehasonlító kísérletről, annak eredményeiről és a köré szervezett kommunikációs kampányról.