WIENERBERGER TÉGLAIPARI ZRT.

A Wienerbergernél több mint 11 évig – 1998 és 2009 között – irányította tulajdonosunk a kommunikációs munkát.

1998-ban a fő cél volt, hogy a Wienerberger, amely ugyan már akkor is a magyar építőanyag gyártás egyik legdominánsabb szereplőre volt, kellő ismertséget és elismertséget szerezzen a fogyasztói piacon. Az építkezők körében a Porotherm termékcsalád ugyan kellően ismert volt, egy-egy építkező a tervezés fázisában 100%-os biztonsággal találkozott a márkával, ám a cég hosszú távú tervei miatt szükséges volt a márkaismertséget a cégismertséggel támogatni.

A kommunikáció során a Wienerberger 10 különböző célcsoportot definiált. Ezek között a magánépíttetők és magánvásárlók mellett a legfontosabbak az építészek, statikusok és kivitelezők voltak. De a PR munka fókuszában álltak a beruházók, kereskedők, valamint fontos feladat volt a PR klasszikus célcsoportjainak – az állami döntéshozóknak, a cég – évek során változó számú, 10 és 18 közötti magyarországi gyárának környezetében élőknek, a sajtónak, és a cég saját dolgozóinak, az idő jelentős részében több mint félezer munkavállalónak történő kommunikáció.

A Wienerbergernél végzett munka klasszikus integrált kommunikáció volt: kutatás, cégpozícionálás, termékbevezetés, imagekommunikáicó, termékkommunikáció, lobby és kommunikáció a piaci pozíció megvédése érdekében, promóciók, értékesítés-támogatás, direk marketing, kiadványok, POS eszközök, rendezvények és belső PR – mindezen eszközök használatára sor került.

A munka eredménye segítette az ezen időszak alatt piacra dobott új termékek és szolgáltatások bevezetését, és a Wienerberger a magyar építőiparban a 2000-es évek első felére, számos tekintetben valódi „mérce" lett.

BUILD-COMMUNICATION KFT.


  • 2040 BUDAÖRS
  • LIGET UTCA 3/2.
  • TEL: (23) 611-028 - Ügyfélkapcsolattartók
  • (23) 611-029 - Irodavezetés és asszisztencia

Build-Communication Kft. Facebook oldal Build-Communication Kft. youtube csatorna