W3.CSS Template

MUNKAMÓDSZERÜNK:

integrált kommunikáció és cégre szabott megoldások

Mindez 15 éves iparági ismeretre alapozva


Aki idén építkezik vagy felújít, az jövőre nem fog. Aki idén építkezik vagy felújít az tavaly és idén keres információt, válik fogékonnyá az építőanyag gyártók üzeneteire. Aki idén építkezik vagy felújít az jövőre már csak az elégedett „referencia” lehet, aki másoknak is ajánlja az általa megvett portékát. Az építőipari cégeknek minden évben újabb és újabb magánvásárlókat, építtetőket, beruházókat kell meggyőzniük. Márkahűségről az ő esetükben ritkán beszélhetünk, ám környezetükben, mint referenciának jelentő szerepük lehet. Nem így a véleményvezér célcsoportok esetén. Építőanyag gyártó cégenként a különböző szakemberek népes táborának tagjai – kőművesek, tetőfedők, burkolók, építészek és statikusok –az építőipari cégek kommunikációjának célcsoportja. Az építőipari marketingnek tehát számos célcsoportja létezik, amelynek tagjai valamilyen módon befolyásolják a vásárlói döntéseket és akkor még nem vettük számításba a beruházókat, önkormányzatokat és a sajtó képviselőit. Számos kommunikációs csatorna és eszköz áll rendelkezésünkre, hogy a vásárlói döntést befolyásoló célcsoportok számára információt adhassunk át annak érdekében, hogy az információk birtokában, hitelesen tájékoztathassák jövőbeli vevőinket. Gyakorlati tapasztalatunk bizonyítja, hogy az építőipari cégek sikerességéhez is hozzájárul, ha a marketingkommunikáció eszközeit kiaknázza és céljai elérésének szolgálatába állítja – legyen bármilyen apró is a rendelkezésre álló budget. Partnerek vagyunk teljes körű reklámkampányok lebonyolításában, de szívesen működünk közre egy fontos célcsoport online, vagy direkt marketing útján történő hatékony elérésében is. Mindebben jelentős tapasztalattal, a szükséges kapcsolatrendszerrel, és referenciával rendelkezünk.

DÍJAINK
podmaniczky

PODMANICZKY-DÍJ A VÁRÉPÍTŐ PÁLYÁZATÉRT

A Város- és Faluvédők Szövetsége (Hungaria Nostra) 2012-ben kiosztott Podmaniczky-díjai közül egyet Rajki Diána, a Build-Communication Kft. tulajdonosa, a Várépítő pályázat életre hívója, július 5-én vett át Kecskeméten a szervezet országos találkozóján.

TOVÁBB

frisomat

NEMZETKÖZI ELISMERÉS 2013-BAN

Az acél csarnokrendszereket gyártó belga Frisomat Kft. minden évben értékeli leányvállalatai technológia illetve marketing területen végzett aktivitását, újdonságait.

TOVÁBB

prizma

KREATÍV PR PRIZMA DÍJ A „TE MIRE KÖLTENÉD A REZSIT” KAMPÁNYUNKÉRT

A PR szakma legrangosabb versenyén, a Kreatív Prizmán 2014-ben a legnépszerűbb, PR vezérelt integrált kampányok kategóriájában, a Knauf Insulation Kft-nek vezetett „Te mire költenéd a rezsit?” kampányunkért, pályázótársunkkal a Premier Kommunikációs Irodával közösen ezüst díjat nyertünk.

TOVÁBB








Nagyobb térkép

BUILD-COMMUNICATION KFT.


  • 2040 BUDAÖRS
  • Szabadság út 117.
  • TEL: (23) 611-028 - Ügyfélkapcsolattartók
  • (23) 611-029 - Irodavezetés és asszisztencia

Build-Communication Kft. Facebook oldal Build-Communication Kft. youtube csatorna