HÍREK

Ilyen volt a VI. Építő Marketing Szeminárium

2014. november 15.

2014. november 13-án, immáron hatodik alkalommal rendeztük meg Építő Marketing Szemináriumunkat, amelyre nem csak építőiparból érkezőket és nem csak marketingeseket vártunk.

Az online világ már jó néhány éve az egyik legkeresettebb és lakhatékonyabbnak tartott csatorna, ennek ellenére még manapság sem használja ki mindenki az abban rejlő lehetőségekkel. Sokszor halljuk, hogy az online kommunikáció leginkább a fiatal generáció terepe, hiszen ők azok, akik beleszülettek az online társadalomba, ők diktálják az online marketing divatot. Felmérés igazolják, hogy ez közel nincs így!

Idén harmadik alkalommal mélyültünk el az online marketing világában az Építő Marketing Szemináriumon. Annak aki lemaradt, november 13-i szeminárium tartalmának nagy részével találkozhat irodánkban szervezett Építő Marketing Szeminárium 6.2 rendezvényünkön.
Már lehet jelentkezni!
Tárgyalónk korlátozott befogadóképesség miatt az érdeklődőknek érdemes már most biztosítaniuk helyeiket!

Röviden a januárban is várható tartalomból

A cél a felhasználói élmény
A legfrissebb online marketing trendeket Elekes Attila (www.homeinfo.hu) mutatta meg a résztvevőknek. A nemzetközi módi legfontosabbjaként jelölte meg, a felhasználható kommunikációs csatornák összehangoltságát. A vevők egyre immunisabbak a reklámokra így a tartalommarketing szerepe egyre nagyobb: tartalmat adni, bevonni és szórakoztatni – ez a fő trend, amelyet szem előtt tartva érdemes a 2015 évet tervezni.

Tervezni, ellenőrizni, tervezni
Rajki Diána, a Build-Communication Kft. ügyvezetője ahhoz adott a résztvevőknek támpontot, hogyan tervezzenek SMART célokra alapozva hatékonyan az online térben, hogy a kampány végén elégedettek lehessenek az eredménnyel. Az előadás sikerességét bizonyítja Csibi Katalin (Mobilan East Europe Kft.) kedves szavai is:

hosszabb beszélgetésre sarkallt. A nap folyamán olyan információkat kaptam, amiket mindenféleképpen használni fogunk.”


„A website, amit nem látnak a keresők, pont annyit ér, mint a szekrény mögé csúszott méregdrága katalógus.” (L. Tiny)

A keresőoptimalizálásról nem lehet eleget beszélni. Az idei Szemináriumon két előadás is foglalkozott a SEO témakörével. Molnár Mihály, online marketing szakértő (Serenity Online / LeadOptim.com) a videós tartalmak és a közösségi médiacsatornák szerepére hívta fel a figyelmet, valamint a keresési tendenciák és a természetes mennyiségben használt kulcsszavak fontosságát is kiemelte.
A Nordtek Online munkatársai, Drahos István, vezető fejlesztő és Szatmári Gergely, keresőmarketing specialista a keresőoptimalizálás aktuális trendjeinek ismertetése mellett válaszolt az ügyfelek által leggyakrabban feltett tipikus kérdésekre is. Véleményük szerint az jár el helyesen, aki 2015-re honlapja mobil eszközre történő optimalizálását feltétlenül napirendre tűzi.

„A keresőoptimalizálás ma megismert legfrissebb tendenciái feladták a házi feladatot a céges weboldalunkhoz! Mindemellett az elhangzott előadások igazán jól rendszerezték az online marketing ismereteimet. Érdemes az online marketinggel folyamatosan foglalkozni.”

Kara-Nagy Tímea, ÉMI.

BUILD-COMMUNICATION KFT.


  • 2040 BUDAÖRS
  • LIGET UTCA 3/2.
  • TEL: (23) 611-028 - Ügyfélkapcsolattartók
  • (23) 611-029 - Irodavezetés és asszisztencia

Build-Communication Kft. Facebook oldal Build-Communication Kft. youtube csatorna