RENDEZVÉNYSOROZAT MEZŐGAZDASÁGI TERMELŐK ELÉRÉSÉRE
MAGRO.HU KUKORICA ÉS BÚZA KONFERENCIASOROZAT 2016

2016. október 13.

A Magro.hu, az első magyar mezőgazdasági online piactér, idén első alkalommal rendezi meg a Kukorica és Búza Konferenciasorozatot, amely modern, az online világ adta lehetőségeket már használó gazdákat célozza meg koncentráltan aktuális és hasznos információkkal. A most induló 2020-ig tartó támogatási ciklusban a mezőgazdaság ismét kiemelt terület, ahol a versenyképesség fokozó beruházások között az épületállomány bővítése és felújítása is célként jelenik meg. A konferenciasorozat tehát kiváló lehetőséget kínál építőanyag gyártó cégek számára is, hogy a beruházásokat tervező gazdákat elérjék.

Idén 3 hónap alatt országosan 3 helyszínre érkezik a rendezvénysorozat, ahova elsősorban a kukorica-és búzatermesztőket várnak érdekes és aktuális információkkal. A 3 hónap alatt a promócióval várhatóan 200-300.000 mezőgazdasági termelő – idős és fiatal gazda, a kis-és nagytermelők, az iparág szakemberei és falugazdászok - elérésére kínál lehetőséget az esemény.

A Kukorica és Búza Konferenciasorozaton és a hozzá kötődő, a magro.hu oldalon futó kommunikációs kampányban az alábbi, különböző részvételi lehetőségeket kínáljuk, amelyek tartalmáról és áráról szívesen szolgálunk további információval.

Helyszínek és időpontok:

2016. november 24. - Budapest, Erste Bank székház (Budapest, Népfürdő U. 24-26)
2016. december 15. - Vidéki helyszín szervezés alatt
2016. január 18. - Vidéki helyszín szervezés alatt

Részvételi csomagok:

1. Helyszínadó előadói csomag
2. Előadói csomag
3. Kiállítói csomag
4. További olyan megjelenési lehetőségek, mint kiadványok illetve reklámanyagok (reklámszatyor, jegyzettömb, reklámtoll stb.) elhelyezése, átadása a résztvevőknek.

Érdeklődjön most munkatársunknál:gyurcsik.fanni@buildmarketing.hu

Piackutatás és adatbázisgyűjtés a magro.hu-val

A Magro tapasztalt csapata rendszeresen készít internetes, akár egyénileg cégnek kidolgozott felméréseket mezőgazdasági témában, amiket szívesen ajánlunk mi is ügyfeleinknek. Az aktivitást úgy építjük fel, hogy a felmérés segítségével nem csak a mezőgazdasági szektor építési kedvéről kapunk áttekintést, hanem ami legalább ilyen fontos, potenciális érdeklődők adataihoz is hozzájuthatnak a résztvevő cégek. Továbbá a csomag tartalmaként a Magro.hu oldalon való megjelenéssel a cégek olyan modern gondolkodású mezőgazdasági termelőkhöz és feldolgozókhoz juthatnak közel célzott módon, akik feltehetőleg rövid vagy középtávon terveznek beruházást (új építést vagy felújítást).

Mit nyújt a felmérés a résztvevő cégek számára?

• a csatlakozó cég számára fontos téma egy a felek által egyeztetett kérdésen keresztül megjelenik kérdőívben
• az adott témakörhöz kapcsolódó kérdésre adott válaszokat csak a cég ismerheti meg
• a cég hozzájut azon kitöltök adataihoz (név, mail cím, telefonszám), akik az adott területen terveznek beruházást és a cégre vonatkozó kérdéseket kitöltötték, így hozzájárultak adataik átadásához

Érdeklődjön most munkatársunknál:gyurcsik.fanni@buildmarketing.hu

A Magro.hu

A Magro.huspeciálisan a mezőgazdaságra tervezett online piactér, amely gabonafélék, egyéb szántóföldi-és takarmánynövények, állatok, zöldség-gyümölcs és mezőgazdasági gépek nagy tételben történő kereskedelmét segíti. A piactér lényege, hogy aggregálja a keresletet és a kínálatot, különlegessége pedig, hogy automatizálja az adásvételt, és 100% fizetési garanciát nyújt a kereskedéshez. A Magro.hu piactér havi látogatottsága 60.000 (aktuális adat 2016. február), melyet őstermelők, családi gazdaságok, kereskedők, feldolgozókés gyártók keresik fel, és 8900 regisztrált tagja van. A piactér kiegészítő tevékenységei közé tartoznak a gazdák internetes ismereteinek bővítése, és az online marketing tudás elterjesztése az agráriumban.

BUILD-COMMUNICATION KFT.


  • 2040 BUDAÖRS
  • LIGET UTCA 3/2.
  • TEL: (23) 611-028 - Ügyfélkapcsolattartók
  • (23) 611-029 - Irodavezetés és asszisztencia

Build-Communication Kft. Facebook oldal Build-Communication Kft. youtube csatorna