ESETTANULMÁNYOK

ÖTSZÖR ANNYIAN KÉRTEK AJÁNLATOT, MINT AMIT AZ ÜGYFÉL VÁRT

A Joy magazin – Joy napok kuponjai között ritkán szerepel építőanyagot népszerűsítő, azt kedvezményesen kínáló ajánlat. Ügyfelünk, a Hella ÁNR Árnyékolástechnika Kft. 2015. tavaszán döntött úgy, hogy csatlakozik a népszerű "JOY napokhoz". Célja az aktivitással az volt, hogy a fogyasztók, és döntően a nők megismerjék az exkluzív napellenzők és árnyékolók világát.

TOVÁBB

KNAUF INSULATION „TE MIRE KÖLTENÉD A REZSIT?” ENERGIA- ÉS REZSIMEGTAKARÍTÓ ÖSSZEHASONLÍTÓ KÍSÉRLE

A kampány, amely ezüst díjat nyert a marketing szakma legelismertebb orgánuma, a Kreatív szaklap PR Prizma díján.

Milyen valós értéke van ma Magyarországon egy korszerű, komplett hőszigetelésnek? Mennyi idő alatt térül meg a hőszigetelés és azt követően mennyi rezsit takaríthat meg egy háztartás a jelenlegi itthoni időjárási viszonyok között?
Válaszol a Knauf Insolution Te mire költenéd a rezsit? című programja!

TOVÁBB

TEGYEN VELÜNK EGYNAPOS SZAKMAI KIRÁNDULÁST ÉSZAK-DUNÁNTÚLON!

2011. őszén második alkalommal,az első kiadáshoz képest dupla, 8 200 példányban megjelenő TetőPont magazin a szakembereket célzó őszi online kampányt egészítette ki ezzel a direkt eszközzel, valamint az őszre első alkalommalmeghirdetett „Tegyen velünk egynapos szakmai kirándulást Észak-Dunántúlon!” Creaton szakmai kirándulás meghirdetésében játszott szerepet.

TOVÁBB

IPARI ÉPÍTÉS - SZAKMAI TOVÁBBKÉPZÉS SOROZATOK

A legváltozatosabb, aktuális témákban számos kiváló rendezvény látogatható évek óta a tervezők, mérnökök és a kivitelezésben dolgozó gyakorlati szakemberek számára, ám hiányzott a kínálati palettáról az ipari épületekkel kapcsolatos szakmai tudnivalókat egy csokorba rendező konferencia. Ezért cégük az Artifex Kiadóval ezt a hiányt igyekezett pótolni, amikor e témában 2010-ben és 2011-ben 6-6 helyszínen bonyolított továbbképzés sorozatot, mindkét évben jelentős szakmai érdeklődés kíséretében.

TOVÁBB

VÁRÉPÍTŐ PÁLYÁZAT - CÉGÜNK SAJÁT PÁLYÁZATA

A Build-Communication Kft. által 2010/2011. évben ismét életre keltett Várépítő pályázat célja, hogy gyermekintézményeket és műemlékeket támogasson építőanyagokkal. A pályázat első évében 9 építőanyag gyártó cég ajánlotta fel termékeit, összesen 16,3 millió Ft értékben, amelyre gyermekintézményi kategóriában 35, míg a műemléki kategóriában 8 érvényes pályázat érkezett. Ezekből összesen 15 pályázót díjazott a neves zsűri.

TOVÁBB

TETŐPONT ORSZÁGOS SZAKMAI KONFERENCIA-SOROZAT – A CREATON BEMUTATJA

A Creaton Hungary Kft. számára kiemelt fontosságúak a szakmai célcsoportok, az építészek és a termékek beépítését végző kivitelezők. E célcsoport direkt és aktív elérésének támogatására 2010-ben és 2011-ben, országszerte 12 helyszínen szakmai konferencia-sorozatot szerveztünk.

TOVÁBB

BUILD-COMMUNICATION KFT.


  • 2040 BUDAÖRS
  • LIGET UTCA 3/2.
  • TEL: (23) 611-028 - Ügyfélkapcsolattartók
  • (23) 611-029 - Irodavezetés és asszisztencia

Build-Communication Kft. Facebook oldal Build-Communication Kft. youtube csatorna