ÉPÍTŐ MARKETING SZEMINÁRIUM 2015

Ha lemaradtál, gyere január 30-án!

2015-ben 3 alkalommal Építő marketing szeminárium sorozat.

2015. január 30-án a nagy érdeklődésre való tekintettel újabb felfedezést indítunk!
Mindazoknak, akik lemaradtak november 13-án Építő Marketing Szeminárium 6.2!
Cél: az aktuális online marketing trendek megismerése!
Csatlakozási lehetőség: Budaörs, Szabadság út 77.

Ha a keresővel jóban akarsz lenni, gyárts minőségi tartalmat az online trében! – ez a mondat szinte minden előadásban elhangzott, így akár a 2015. év online stratégiájának középpontjaként is definiálható.

2014. november 13-án, immáron hatodik alkalommal rendeztük meg Építő Marketing Szemináriumunkat, amelyre nem csak építőiparból érkezőket és nem csak marketingeseket vártunk.
Az online világ már jó néhány éve az egyik legkeresettebb és lakhatékonyabbnak tartott csatorna, ennek ellenére még manapság sem használja ki mindenki az abban rejlő lehetőségekkel. Sokszor halljuk, hogy az online kommunikáció leginkább a fiatal generáció terepe, hiszen ők azok, akik beleszülettek az online társadalomba, ők diktálják az online marketing divatot. Felmérés igazolják, hogy ez közel nincs így! Idén harmadik alkalommal mélyültünk el az online marketing világában az Építő Marketing Szemináriumon.
Annak aki lemaradt, november 13-i szeminárium tartalmának nagy részével találkozhat irodánkban szervezett Építő Marketing Szeminárium 6.2 rendezvényünkön.
Már lehet jelentkezni!
Tárgyalónk korlátozott befogadóképesség miatt az érdeklődőknek érdemes már most biztosítaniuk helyeiket!

Röviden a januárban is várható tartalomból

A cél a felhasználói élmény
A legfrissebb online marketing trendeket Elekes Attila (www.homeinfo.hu) mutatta meg a résztvevőknek. A nemzetközi módi legfontosabbjaként jelölte meg, a felhasználható kommunikációs csatornák összehangoltságát. A vevők egyre immunisabbak a reklámokra így a tartalommarketing szerepe egyre nagyobb: tartalmat adni, bevonni és szórakoztatni – ez a fő trend, amelyet szem előtt tartva érdemes a 2015 évet tervezni.

Tervezni, ellenőrizni, tervezni
Rajki Diána, a Build-Communication Kft. ügyvezetője ahhoz adott a résztvevőknek támpontot, hogyan tervezzenek SMART célokra alapozva hatékonyan az online térben, hogy a kampány végén elégedettek lehessenek az eredménnyel. Az előadás sikerességét bizonyítja Csibi Katalin.

„A website, amit nem látnak a keresők, pont annyit ér, mint a szekrény mögé csúszott méregdrága katalógus.” (L. Tiny)
A keresőoptimalizálásról nem lehet eleget beszélni. Az idei Szemináriumon két előadás is foglalkozott a SEO témakörével. Molnár Mihály, online marketing szakértő (Serenity Online / LeadOptim.com) a videós tartalmak és a közösségi médiacsatornák szerepére hívta fel a figyelmet, valamint a keresési tendenciák és a természetes mennyiségben használt kulcsszavak fontosságát is kiemelte.
A Nordtek Online munkatársai, Drahos István, vezető fejlesztő és Szatmári Gergely, keresőmarketing specialista a keresőoptimalizálás aktuális trendjeinek ismertetése mellett válaszolt az ügyfelek által leggyakrabban feltett tipikus kérdésekre is. Véleményük szerint az jár el helyesen, aki 2015-re honlapja mobil eszközre történő optimalizálását feltétlenül napirendre tűzi.

ŐSZI SZEMINÁRIUMOK PROGRAMJA

2015. szeptember 28.

3. SZEMINÁRIUM
2015. szeptember 24. csütörtök

10.00-12.00 Online marketing tervezés – Rajki Diána, Build-Communication Kft.
12.00-12.45 Ebédszünet
12.45-14.00 A te oldalad már reszponzív? – Google trendek, avagy hogyan legyen keresőbarát az oldalunk – Drahos István, Nordtek online
14.00-15.00 Beköszöntött a HTML5 világ! – Mit kell tennünk, hogy a bannereink továbbra is láthatóak legyenek? – Rajki Diána, Build-Communication Kft.
15.00-15.30 Hogyan mérjünk AdServerrel? – Pacziga Zsófia, Build-Communication Kft.
Mit jelent ez pontosan, mit mérhetünk, milyen előnyöket rejt az ADserveres hirdetés kiszolgáló használata az ügyfélnek?

4. SZEMINÁRIUM
2015. október 22. csütörtök

9.00-10.30 Szövegírás és online szövegírás – a feladat különbségeire eszközönként fókuszálva – Rajki Diána, Build-Communication Kft.
10.30-11.00 Szünet
11.00-12.00 Google AdWords trendek: szöveges és display hirdetések: kulcsszavak, hogyan írjuk, hogyan célozzunk, hogy működik a remarketing – Szatmári Gergely, Nordtek online
12.00-14.00 Szövegírás a gyakorlatban – haszonérves, kulcsszavas szövegírás – Rajki Diána, Build-Communication Kft.
14.00 Ebéd

GALÉRIA

2015. szeptember 28.

BUILD-COMMUNICATION KFT.


  • 2040 BUDAÖRS
  • LIGET UTCA 3/2.
  • TEL: (23) 611-028 - Ügyfélkapcsolattartók
  • (23) 611-029 - Irodavezetés és asszisztencia

Build-Communication Kft. Facebook oldal Build-Communication Kft. youtube csatorna