ÉPÍTŐ MARKETING SZEMINÁRIUM 2013

Csaták az online tér birtoklásáért!
ONLINE MARKETING: 1 eszköz, 3 tipp, 10 esettanulmány

Leonardo V. Építő Marketing Szeminárium – nem csak az építőiparban hasznos tanácsokkal


Ismét fókusztémánk volt az ONLINE TÉR HASZNÁLATA, az ONLINE CSATORNÁKBAN ÉS ESZKÖZÖKBEN rejlő lehetőségek!

5. alkalommal vártuk az építőipari marketing területén dolgozó, illetve az online tér hatékonyabb kihasználása iránt érdeklődő, akár nem az építőipar területéről érkező szakembereket szakmai rendezvényünkön.

Online stratégiai tervezés, Google, Facebook és társai – esettanulmányok és workshop

a Nordtek Online szakembereivel arról, hogy az online marketing csodaszer vagy ha megértjük a működését hétköznapi, árbevétel növelő eszköz is lehet.

dr. Ormós Zoltán, ügyvéddel, akinek számos hasznos anyag, információ és vélemény olvasható online marketing témára fókuszáló blogjában, így segít néhány tévhitet vagy félelmet eloszlatni, de jó ügyvéd módjára nem hagy elfeledkezni a veszélyekről sem,

online marketing esettanulmányokkal és tanulságaikkal az építőipar, és a magro.hu révén a mezőgazdaság területéről, amelyek azonban bármely iparágban sikerrel alkalmazhatóak.

PROGRAM

Csaták az online tér birtoklásáért!
ONLINE MARKETING: 1 eszköz, 3 tipp, 10 esettanulmány
2013. május 14. (kedd) programja

8.30 – 9.00 Regisztráció
9.00 – 9.10 Köszöntő
9.10 – 10.00 A tartalom a király! Mi a különbség a céges honlap, egy akciós vagy állandó microsite és egy céges Facebook oldal vagy blog tartalma között
Hogyan legyen ez mind egy online stratégia része?
Hogyan és milyen gyakorisággal frissítsünk és főleg mivel!
Hogyan szolgáljuk ki okosan a keresőket a tartalommal?
Szövegírás az online térben
Engedjük-e kommentet (előnyök és hátrányok), és hogyan kezeljük a negatív megjegyzéseket?
Előadja: Molnár Mihály, online marketing tanácsadó, Nordtek Online, Rajki Diána, a Build-Communication Kft. tulajdonosa
10-10 – 10.30 E-oázis az Agro-sivatagban – esettanulmány magro.hu – az első mezőgazdasági online piactér első éve Hogyan érték el az online csatornához talán még hozzá nem szokott mezőgazdasági termelői célcsoportot
és hogyan használták ki az online tér és eszközrendszer adata lehetőségeket. Fejlődés és fejlesztés,
lépésről lépésre a mai sikerig: átlagosan napi 1000, havi 28.000 látogatás, 3100 regisztrált tag,
feltöltött ajánlatok száma eddig 1363
Előadja: Bóné Tímea és Német István, a Magro.huonline mezőgazdasági piactér tulajdonosai
10.30 – 10.50 Kávészünet
10.50 – 12.20 A forma sem mellékes! Hogyan néz ki egy hatékony microsite: webergonómia 15 percben 3 esettanulmánnyal!
Előadja: Molnár Mihály, online marketing tanácsadó, Nordtek Online, Rajki Diána, a Build-Communication Kft. tulajdonosa
12.20 – 13.10 Az online tér használatának jogi vetületei dr. Ormós Zoltán ügyvéd színes esettanulmányok bemutatásával segít
eloszlatni az online marketinget körül lengő tévhiteket, miközben nem hagy megfeledkezni a jogi veszélyekről sem.
Előadja: dr. Ormós Zoltán, Ormós Ügyvédi Iroda
13.10 – 14.00 Ebédszünet
14.00 – 15.00 Akkor jöhet a látogató! Milyen csatornákon keresztül JÖN és MIÉRT és főleg HOVA ÉRKEZZEN?
(klasszikus online kampányok, keresők szerepe, AdWords, Facebook, e-mail marketing)
Előadja: Molnár Mihály, online marketing tanácsadó, Nordtek Online, Rajki Diána, a Build-Communication Kft. tulajdonosa

LETÖLTHETŐ ELŐADÁSOK

GALÉRIA

BUILD-COMMUNICATION KFT.


  • 2040 BUDAÖRS
  • LIGET UTCA 3/2.
  • TEL: (23) 611-028 - Ügyfélkapcsolattartók
  • (23) 611-029 - Irodavezetés és asszisztencia

Build-Communication Kft. Facebook oldal Build-Communication Kft. youtube csatorna