ÉPÍTŐ MARKETING SZEMINÁRIUM 2011

II. Építő marketing Szeminárium

2011-ben, az építőipar legnagyobb szakvására, a 2011. április 5. és 10. között megrendezett Construma Nemzetközi Építőipari Szakkiállítás adott otthont a II. Építő Marketing Szemináriumnak, amelynek programja két aktuális témára épült: vállalatok társadalmi felelősségvállalása, CSR aktivitások a brandépítés szolgálatában, online megoldások az építőiparban.

PROGRAM

II. „Építő marketing” Szeminárium
2011. április 6-án, szerdán – 11.00-17.00 között

10.30 – 11.00 Regisztráció
11.00 – 11.10 Köszöntő
11.10 – 11.40 Godot-ra várva, avagy lesz-e végre hosszú távú lakáspolitika?
Merre tart a magyar ingatlanpiac?
A jelenlegi ingatlanpiaci folyamatok áttekintése, különös tekintettel a lakás szektorra,
a rendszeres kutatásunk legutóbbi eredményeinek ismertetése a piaci várakozásokat illetően,
van-e a kormánynak hosszú-, de akár csak rövid távú terve a lakáspolitikát illetően, s, ha igen,
mik(lehetnek) az irányok?
mit lehet kezdeni a deviza hitelesekkel, s a különböző döntési alternatíváknak,
mik lehetnek az emberi, szociális és piaci hatásai?
mit jelent, hogy bekerült az új Alkotmánytervezetbe a „lakhatás” kifejezés?
Borsi László, a Lakásvásár Médiacsoport elnöke, az egykori
Országos Lakás- és Építésügyi Hivatal elnöke
11.40. -12.10 A fele elfogyott Az Új Széchenyi Terv és a Nemzeti Cselekvési terv egyaránt előirányozza aktív és passzív alapú megújuló és
megújítható energiák felhasználását és a hatékonyság növelését. A fenntarthatóság és az energia, a
társadalom és a növekedés, valamint a beavatkozási pontok és a valós lehetőségek kapcsolatát vizsgálja az
előadás.
Dr. Hetesi Zsolt, asztrofizikus, a Fenntartható Fejlődésért Egyetemközi Kutatócsoport
helyzetértékelője, az ELTE Csillagászati tanszékének óraadó tanára
12.10 – 12.40 A médiapiac változása, fogyasztók médiahasználati szokásainak változása Az előadás a következő kérdésekre keresi a választ: A folyamatosan növekedő médiumok száma és az internet
előretörése hogyan és milyen mértékben alakítja át médiafogyasztási szokásainkat? Hogyan hat ez az egyes
társadalmi csoportokra? Mennyire válik individualizálttá a médiumok tartalmának használata? Hogyan jelenik
ez meg a médiapiaci költésekben?
Kántor Kata, média szektormenedzser, GfK Hungária
12.40 – 13.40 Ebédszünet
13.40 – 14.10 Akarsz róla beszélni? A vállalatok profit termelési céllal működnek, ám ez nem zárja ki azt, hogy a cég felelősen gondolkodik és
felelős magatartását CSR projektek segítségével hozza külvilág tudomására?
Akarsz róla beszélni? – a kérdés költői, érdemes róla beszélni.
A vállalati társadalmi felelősségvállalás (CSR) kérdését, alapvetéseit feszegető előadásban arra is választ
kapunk, hogyan vezet a CSR, mint eszköz alkalmazása a fenntarthatósághoz.
Kőszegi András, kommunikációs tanácsadó, BrandTrend cégvezető
14.10 – 14.40 Példák és lehetőségek az ipar számára Hogyan segítheti egymás munkáját egy vállalat és egy környezettudatosságra tanító szervezet. Mitől lesz egy
vállalat környezettudatos, hogyan óvhatja meg közvetlen és tágabb környezetét. Mit tehetnek a gazdasági ésv nonprofit szervezetek együtt felelősen a környezetért.
Dakó Andrea, a WWF Magyarország kommunikációs és marketing igazgatója
14.40 – 15.10 Megvenni vagy megnyerni? “- Gyere, játsszál velem – javasolta a kis herceg.
– Olyan szomorú vagyok…
– Nem játszhatom veled – mondta a róka.
– Nem vagyok megszelídítve.
– Ó, bocsánat! – mondta a kis herceg.
Némi tűnődés után azonban hozzátette: – Mit jelent az, hogy “megszelídíteni”? ” részlet A.Saint de Exupery: A kis herceg-ből
Patartics Zorán, építész
15.10 – 15.30 Kávészünet
15.30 – 16.00 Direkt marketing: lehetőségek és korlátok A közvetlen megkeresés módszerével folytatott reklám (direkt marketing) számos, nehezen megválaszolható
kérdést felvet, ellentmondásos jogszabályok között kell eligazodni. A hirdető szempontjából nem mindegy, hogy
természetes személy, cég-e a címzett, kell-e előzetes hozzájárulás, vagy elegendő az utólagos tiltakozás
jogát biztosítani. Visszatérő probléma az ügyfeleknek küldhető reklám: hiába szerződött partner valaki,
ez még nem feltétlenül jogosít arra, hogy neki reklámot küldjünk. Az előadás ezekre a kérdésekre próbál választ adni.
Dr. Freidler Gábor ügyvéd, adatvédelmi szakértő
16.00 – 16.30 Mitől lesz keresőbarát egy weboldal? Az előadásban szó lesz a website szerkesztőségi rendszerekről és a website készítési technológiákról,
valamint arról, hogy milyen rossz megoldásokat kerüljünk el. Az előadásból az is kiderül, hogy milyen
feltételeknek kell megfelelnie egy weboldalnak – és a szerkesztőségi rendszerének – ahhoz, hogy jó helyen
szerepelhessen a keresők találati oldalain.
Lukács Zoltán, nagyvállalati online marketing tanácsadó futureworld.hu kft.
16.30 – 17.00 A közösségi Média az építőiparon innen és túl Már nem kérdés, hogy Facebook, a Twitter, a Linkedin és más közösségi oldalak, kikerülhetetlenek egy
vállalat számára az ügyfélszerzés és a vállalkozás építése szempontjából. Előadásomban arra szeretnék
rámutatni, hogy az építőipari cégeknek hogyan érdemes hozzányúlni a közösségi oldalakhoz, hogyan mérhetik és
hogyan erősíthetik jelenlétük hatékonyságát, bemutatva a legfontosabb trendeket, a legjobb példákat, valamint
elemezni néhány sikereses, és sikertelen példát.
Király András, projektmenedzser, The Cook
17.00 „Ne csak a logod legyen zöld” CSR pályázat eredményhirdetése és díjátadás

LETÖLTHETŐ ELŐADÁSOK

GALÉRIA

BUILD-COMMUNICATION KFT.


  • 2040 BUDAÖRS
  • LIGET UTCA 3/2.
  • TEL: (23) 611-028 - Ügyfélkapcsolattartók
  • (23) 611-029 - Irodavezetés és asszisztencia

Build-Communication Kft. Facebook oldal Build-Communication Kft. youtube csatorna