ÉPÍTŐ MARKETING SZEMINÁRIUM 2010

Országos Marketing Konferencia Építő marketing szekcióval
2010. november 3-4.
Ramada Hotel & Resort Lake Balaton****

A Magyar Marketing Szövetség 20. jubileumi konferenciáján bemutatta:


- mely régi eszközök töltődnek fel új tartalommal,
- milyen új eszközök jelennek meg napjainkban,
- melyek azok a területek, ahol a marketing a jövőben egyre nagyobb hangsúlyt kap.
A konferencia legfőbb célja volt: összehozni egy közös nagy találkozásra, beszélgetésre mindazokat, akiknek van mondanivalójuk és ötletük a XXI. századi marketinggel kapcsolatban.

A két nap alatt kilenc szekcióban beszélhették meg a szakemberek a trendeket, a tapasztalataikat és vethettek fel új ötleteket, megoldásokat. Az egyik ilyen szekció, amely az építőipari cégek marketinggel kapcsolatos munkáit kívánta bemutatni, Rajki Diána vezetésével nagy sikernek bizonyult. A két plenáris ülés átfogóbb előadásokra adott lehetőséget, ahol – többek között – sikeres magyar vállalkozások mutathatták be saját sikereik marketing “titkát”.

A konferenciához kapcsolódóan két pályázat került meghirdetésre, amelyek díjkiosztása, eredményhirdetése a zárónapon került sor. A két pályázat témája:

Az elmúlt 20 év legjobb marketing története
Ökomarketing megoldások
Az esti program a szórakozás mellett a szakmai kapcsolatok fejlesztésére is lehetőséget adott.

PROGRAM

2010. November 3.

9:00 – 10:00 Regisztráció
10:00 – 12:00 Nyitó plenáris ülés
12:00 – 13:00 Ebéd
13:00 – 15:30 Szekciók

Ember a marketingben – a stíluskommunikáció
Szekcióvezető: dr. Simon András, általános alelnök – MMSZ, kommunikációs igazgató – Magyar Nemzeti Bank

“We are the world. We are the children…” – online: in the line or The Line?
Szekcióvezető: Varga István, elnökségi tag – MMSZ, ügyvezető igazgató – Manta Marketing Kft.

Milyen a termék, ha magyar? Hazai gyártók termékpolitikája; KIVÁLÓ ÁRUK FÓRUMA
Szekcióvezető: dr. Fixler László, elnökségi tag – MMSZ, ügyvezető igazgató – Qualiforum Vezetési és Marketing Tanácsadó Kft.
15:30 – 16:00 Kávészünet
16:00 – 18:30 Szekciók

Turizmus-marketing – attrakciók, szolgáltatók és desztinációk kreatív megoldásai
Szekcióvezető: dr. Piskóti István, elnökségi tag – MMSZ, igazgató – Miskolci Egyetem Marketing Intézet

Hálózatokkal vagy nélkülük? Esély vagy lehetőség?
Szekcióvezető: Tonk Emil, ügyvezető alelnök – MMSZ, ügyvezető igazgató – Stúdium 2000 Bt.

A piacon kofát ajánló háziasszonyok “szájreklámjától” a Twitterig, azaz élelmiszermarketing tegnap, ma, holnap.
Szekcióvezető: Pászti Balázs marketing tanácsadó, Szamos Marcipán Kft.
20:00 Előadás, fogadás

2010. November 4.

8:30 – 9:30 MMSZ elnökök reggelije: a reggeli melletti beszélgetést vezeti: Tonk Emil alelnök
9:30 – 12:30 Szekciók

“Építő marketing”– Mire épülhet az elkövetkező évek kommunikációja az építőiparban
Szekcióvezető: Rajki Diána tulajdonos, Build-Communication Kft.

Értékteremtés magyar módra – jellemző márkaépítési tendenciák a magyar piacon
Szekcióvezető: Stróbel Klára ügyvezető igazgató, SK&CO Services Kft.

Zöld megoldások napjaink marketing-kommunikációjában
Szekcióvezető: Pásztor Zsuzsa, ügyvezető igazgató – Pásztor Kft., szervező – “Kezünkben a Jövőnk” rendezvénysorozat

Szekcióvezető – moderátor: Dr. Rédey Péter ügyvezető igazgató, Marketingtechnikai Intézet
12:30 – 13:00 Kávészünet
13:00 – 15:00 Záró plenáris ülés
15:00 – tól Ebéd

SZEKCIÓ CÍMEK

2010. november 4. – 9.30-12.30

“Építő marketing”– Mire épülhet az elkövetkező évek kommunikációja az építőiparban
Szekcióvezető: Rajki Diána tulajdonos, Build-Communication Kft.

Az építőipar és az ingatlan piac – néhány más ágazat mellett – az egyik, a válság által legmélyebben érintett iparág – egyesek szerint az elmúlt két év során az építőiparban gyakorlatilag megszűnt a termelés. Milyen új eszköztár alkalmazása lehet segítségünkre a túlélésben? Mi várható a piacon a szabályozás, a gondolkodásmódbeli változások és a médiahasználat területén? Fontos-e hogy kitűnjünk – és erre hogyan használjuk a marketinget? Milyen új eszközök állnak rendelkezésre, hogy látszódjunk– különösen ha alacsony budgettel dolgozunk? Az “Építő marketing” szekcióban ezekre a kérdések keressük a választ, valamint alternatív, új “eszközök” használatára példákat ismerhetünk meg.

Építsünk együtt egy fenntarthatóbb jövőért – Projektötletek a természetvédelem és az építőipar metszetében
Dakó Andrea, a WWF Magyarország kommunikációs és marketing igazgatója

Napjainkban a vállalatok, a fogyasztók és a befektetők számára is mindinkább előtérbe kerül a környezettudatos gazdálkodás és a természetvédelem fontossága. A WWF feladatának tekinti, hogy világszerte előmozdítsa a természet és környezet védelmét, ennek eléréséhez pedig együttműködik a gazdasági élet szereplőivel. Olyan gazdasági tevékenységeket fejlesztünk, amelyek üzleti lehetőségeket nyújtanak a vállalkozások számára, és egyúttal közvetlen természet-teremtő hatásuk is van. A vállalatokkal közös kampányainkkal pedig felkeltjük a figyelmet a fenntartható fejlődés eszközeire, a védett fajok megmentésének és a klímavédelemnek a fontosságára. Az előadásban bemutatásra kerülnek konkrét hazai projektek, azok természetvédelmi eredményei és brand építő ereje.

Egy építőipari vállalkozás harca a fenntartható épületekért – a szakma és a közvélemény tudatformálásának eszközei
Kárpáti Marianna marketingvezető, VELUX Magyarország Kft.

Az új évezred hajnalán a fenntarthatóság divatos fogalommá vált, különös tekintettel az építőipar területére. Az uniós vagy éppen nemzeti szintű klímavédelmi célkitűzések gyakorlatba ültetése azonban még gyerekcipőben jár a profitorientált vállalkozások körében. A VELUX Magyarország Kft. a világ vezető tetőtéri ablak gyártójaként rálépett arra az útra, melynek során példát kíván állítani más építőipari cégek számára. Célja, hogy a hatékony energiafelhasználásra, az egészséges beltéri klímára és a megújuló energia használatára épülő aktívház koncepciót népszerűsítse a magyar társadalomban.

Hány követője lehet egy téglának, és mennyi embert ragad magával a malter? – Az építőipar lehetőségei a közösségi médiában
Király András, Brand manager – Csajok és Pasik, The Cook

Bár az építőipar önmagában nem a leggyakrabban tárgyalt témakör a közösségi médiában, időszakosan a legtöbb ember mutat érdeklődést a téma iránt. Ezért is rejt lehetőségeket a Facebook, vagy a blogoszféra az építőipar számára, B2B és B2C területen egyaránt. Előadásunkban ezekre igyekszünk rámutatni, valamint olyan technikákra és stratégiákra mutatunk példákat, amelyek ebben a szegmensben korábban már bizonyítottak.

Vatera Vera, Károly herceg és a konverziók
Lakinger József- vatera.hu marketing igazgató

Hol a helye a social médiának egy kampányban? Barátkoznak e a márkákkal és cégekkel az emberek? Ha igen akkor vajon miért? Kis kitekintés az e- kereskedelemre. Magyarország legnagyobb C2C portáljának a Vaterának kampánytapasztalataira és valós megtörtént esetekre épülő előadás.

LETÖLTHETŐ ELŐADÁSOK

BUILD-COMMUNICATION KFT.


  • 2040 BUDAÖRS
  • LIGET UTCA 3/2.
  • TEL: (23) 611-028 - Ügyfélkapcsolattartók
  • (23) 611-029 - Irodavezetés és asszisztencia

Build-Communication Kft. Facebook oldal Build-Communication Kft. youtube csatorna