ÉPÍTŐ MARKETING SZEMINÁRIUM

Célzás: területileg, csatornával és tartalommal

IDŐPONTVÁLTOZÁS! 2017. február 17-én ismét Építő Marketing Szeminárium a legfrissebb szakmai érdekességekkel.

A jó tartalom szükségessége elengedhetetlen, a kommunikációs feladatok között a tartalomgyártás napi feladattá vált. Mindez a globális trendnek megfelelően az építőiparban is kulcs feladattá vált.
A tartalom és a célzás témájára épül a 2017. Építő Marketing Szeminárium, ezúttal speciális megközelítéssel.

Amiről szó lesz:

A lokális az új globális trend – médiatervezés lokálisan és tematikus célzással hatékonyabb elérésért
Natív hirdetések világa – a régi új tartalommarketing
Tartalomgyártás

Időpont: 2017. február 17. péntek - 9.30-14.00-ig
Helyszín: Build-Communication székhelye (Budaörs, Terrapark, Liget u. 3/2.)
Részvételi díj: bruttó 8000 Ft

A program

9.30-10.00
Regisztráció  
10.00-10.15
Bevezető, köszöntő  
10.15-11.15

Médiatervezés lokálisan és tematikus célzással
Incze Kinga, Mrs White Média Consulting

Vajon alternatívája lehet-e a helyi médiumokra épülő, regionális vagy országos kampány egy országos csatornákat használó médiamixnek?
Vajon egy pontos tematikus célzással milyen mértékben optimalizálható a mindig szűkös budget?

A Mrs. White Media Consulting által fejlesztett újgenerációs, cross-médiás, adatalapú eszközök abban segítik bármilyen iparágban dolgozók munkáját, hogy a kommunikációs és értékesítési hatékonyság növekedjen, csakúgy, mint a költséghatékonyság. Ezt a szoftver segítségével lokális vagy tematikus, jól tervezhető célzással érhetjük el.

A cég 5 éves Whitereport.hu mediabrowser-szolgáltatása bejutott az amerikai startup-expó, a Collision 2016 legígéretesebb, ún. ‘Alpha’-startupjai közé. A nagy múltú szakember, Incze Kinga által vezetett csapat azon dolgozik, hogy fejlesztéseik nemzetközi szolgáltatássá nőjenek.
11.15-12.15

A natív hirdetések új lehetőségei – tartalommarketing ma és holnap
Tóth Bettina, Natív Hirdetés

Hogyan működnek az új generációs natív hirdetések, miért jó, mire jó, hogyan hatékony, mire ne használjuk. Az első esettanulmányok és az újabb fejlesztések a hatékony kampányokért.

Az előadásban megismerhetjük a 2013-ben indult, és mára 11 országban működő Strossle, egy svéd startup cég magyar tartalommarketing szolgáltatásait, amelyek számunkra 2016. májusa óta érhetőek el.
A Strossle egy CT alapú tartalomajánló rendszer, ami figyeli a felhasználók viselkedését és tartalomfogyasztási szokásait. A kifejlesztett mesterséges intelligencia egyaránt segíti a tartalomszolgáltatókat és a hirdetőket, hogy a legjobban kapcsolódó, a felhasználó számára legérdekesebb tartalmakat jelenítse meg. Ennek eredményeképpen folyamatosan emelkedik az oldalon eltöltött idő és a kattintások növekedésével az oldalletöltési szám is.

12.15-13.15

Tartalomgenerálás, tartalomgyártás - szövegírás
Rajki Diána, Build-Communication

A tartalomgyártás nem újdonság, már több mint 100 éves történet. Milyen a jó tartalom? És milyenek a jó tartalom megnyilvánulásai? Mit, hová, hogyan és hogyan ne. Hogyan tervezzük meg? Hogyan készítsük elő? És főleg hogyan és ki valósítsa, írja meg a jó tartalmakat?

Példákkal, cheklistával, javaslatokkal.
13.15-14.00
… és még ekkor is válaszolunk kérdésekre egy kis harapnivaló mellett  



Ilyen volt a VI. Építő Marketing Szeminárium a résztvevők véleménye szerint

Szabados Zsuzsanna, Hörmann Hungária Kft. marketing munkatárs
“Végre egy nap, amikor nem a reklámé, hanem a tényleges tudásé volt a főszerep!”

Káplár Kornél - Káplár Fatelep, ügyvezető
„Ormós ügyvéd úrtól hallottam a leghasználhatóbb tanácsokat, annak ellenére, hogy egy száraz jogi előadásra számítottam.”

Németh Henrietta – Creaton Hungary Kft, ügyvezetői asszisztens
„„Az online világ számomra sok újdonságot rejt, nincs olyan része, amit nem találnék érdekesnek. A felfedezését a szemináriumon kezdtem, és lendületet kaptam még jobban elmerülni benne.

Csibi Katalin - Mobilane East Europe Kft,
„Előzetesen az AdWords ismeretimet szerettem volna elmélyíteni, de Rajki Dia és Ormós ügyvéd úr előadása elvarázsolt és egy hosszabb beszélgetésre sarkallt. A nap folyamán olyan információkat kaptam, amiket mindenféleképpen használni fogunk.”





BUILD-COMMUNICATION KFT.


  • 2040 BUDAÖRS
  • LIGET UTCA 3/2.
  • TEL: (23) 611-028 - Ügyfélkapcsolattartók
  • (23) 611-029 - Irodavezetés és asszisztencia

Build-Communication Kft. Facebook oldal Build-Communication Kft. youtube csatorna