DALE CARNEGIE MAGYARORSZÁG

Hogyan szerezzünk barátokat és legyünk hatással másokra - A DIGITÁLIS KORBAN

Az 1912-ben alapított Dale Carnegie Tréning® egy ember azon hitéből bontakozott ki, hogy az önfejlesztésben rejlő erő képes létrehozni egy olyan gyakorlat-orientált tréning szervezetet, mely az egész világra kiterjed majd. A 2012-ben 100 esztendős, több mint 86 országban jelenlévő módszerrel oktató magyarországi Dale Carnegie képviselet 2012. november 30-án, a módszer századik születésnapja alkalmából a HVG gondozásában jelentette meg a sorrendben ötödik, Hogyan szerezzünk barátokat és legyünk hatással másokra - A DIGITÁLIS KORBAN című könyvét.

Csapatunk a HVG Kiadóval együttműködve jelentős szerepet vállalt és a HVG Kiadó és ügyfelünk, a Dale Carnegie Magyarország között létrejött együttműködés maximális kihasználásában, a könyv megjelenésének koordinálásában, illetve a könyvhöz kapcsolódó PR kampány szervezésében, lebonyolításában.

A könyvben szereplő számos pozitív külföldi példa mellett magyarországi sikertörténetekkel is alátámasztva a vezetői tréningek sikerességét, a Build-Communication munkatársai a Dale Carnegie Magyarországgal közösen megkereste számos különböző piaci szektorban működő vállalat tréninget végzett vezetőjét. Az ő közreműködésükkel létrehoztunk egy esettanulmányokban bővelkedő, a könyv mellékleteként szolgáló 16 oldalas kiadványt. Az előkészítések során olyan vállalatok vezetői pozícióban dolgozó munkatársaival készítettünk interjút, mint az Aegon Magyarország Általános Biztosító Zrt., az Eurojet Hungária Kft. vagy a Matusz Vad Zrt. A kiadvány tördelését az érintett cégek közreműködésével a HVG Kiadó készítette a mi koordinációnk alatt. A kiadvány nyomdai kivitelezése pedig a mi feladatunk volt.

A könyv megjelenéséhez és népszerűsítéséhez kapcsolódóan a HVG Kiadó 2013. áprilisában szemináriumot hívott életre Vezetés Dale Carnegie módszertanával- Motivált emberek, a közös vállalati cél érdekében címmel. A szeminárium Dale Carnegie eszközrendszerébe engedett bepillantást a résztvevőknek, amelynek segítségével könnyen elnyerhetik munkatársaik együttműködését, növelhetik a lojalitást, a hatékonyságot, és kellemes légkört teremthetnek.
A szervezés során aktív szerepet vállaltunk a rendezvény meghirdetésében a saját adatbázisaink használatával a megfelelő regisztrációs létszám elérésében.

Munkatársaink hatékony részvételével egy népszerű könyvet és 2013 áprilisában egy sikeres rendezvényt tudhatunk a hátunk mögött közel 80 vezető pozícióban dolgozó regisztrált részvételével.

BUILD-COMMUNICATION KFT.


Build-Communication Kft. Facebook oldal Build-Communication Kft. youtube csatorna