Az Építési Piaci Prognózis készítői

webre fekvo ujhonlap

Budapest, 2016 -  A Build-Communication Kft., mint az építőipari marketing vezető cége és szakértője feladatának tekinti a piaci információk gyűjtését, ezzel hozzájárulva a piac fejlődési irányainak meghatározásához. 2016-ban a Build-Communication Kft. felkérésére és megbízásával a DEM Iroda egykori vezetője és szakértője ismét elkészítette az általa évtizedekig jegyzett Építési Piaci Prognózist

Varga Dénes, az Építési Piaci Prognózis kutatásvezetője, az egykori DEM Iroda tulajdonosa, közgazdász, aki az elmúlt évtizedekben lakásépítési kutatásaival, elemzéseivel és prognózisaival segítette az építőanyag gyártó cégek döntéseit, ugyanakkor szinte minden kormányzat lakásépítési tanácsadó testületének tagjaként igyekezett az építőipari szakmát az állami szférában is támogatni.

A Build-Communication életében nem ez volt az első ilyen anyag. A munka első lépése volt a 2012-ben, egyedülálló módon, építőipari szakemberek 12 csoportjában és a felújítást vagy lakásépítést tervezők vagy azt éppen befejező magánemberek körében készített IPARÁGI FELMÉRÉS. A felmérés célja az volt, hogy átfogó képet igyekezzen festeni az építőipari piacról, az abban dolgozó szakemberekről, munkáikról, ismereteikről, valamint az ott megjelenő megrendelők, a magánépítkezők véleményéről, ismereteiről, döntési preferenciáiról. A 794 kivitelező, 202 építész és 600 magánvásárló körében végzett felmérés máig egyedülálló információt tartogat az érdeklődők számára.